Sunday 31 March 2013

SaHaBaT sElaMaNya ..

orang cakap masa dah masuk alam kampus,  kita akan kenal ramai orang dan pelbagai ragam manusia ... ya,sekarang aku sudah merasai alam itu ... memang banyak sangat ragam yang telah aku jumpa... serius!!! :) walaupun banyak ragam orang yang kita jumpa... tapi aku dah jumpa kawan-kawan yang akan ada bersama aku kalu aku senang dan susah ... 

dorunk nie bukan kawan untuk suka2 je k ... mereka semua memang the best debomm la kan ... aku rasa selamat bila stay ngan dorang ... selesa ...susah kan nak jumpa kawan yang akan buat kita rasa sangat selesa ... jangan jeles k... :P





aku just nak kongsikan kata-kata yang someone cakap kat aku ...it's "kite semua ade kawan yg pling setia.. semua rahsia kite, semua perkara yg kite buat, semua aib kite Dia simpan.. so, pada yg rase diri dia x de kawan yg memahami, sbenarnye awak x pernah berasa dekat dgn Allah... "


: :so setakat nie je la yang aku sempat menceloteh ... bye2 ...Assalamualaikum!!

Nanti aku kongsikan gambar kawan aku k ...tak sempat nak edit ... adios amigos!!!

No comments:

Post a Comment