Wednesday 27 March 2013

boleh ke..??

aku seorang student UMK daripada kos keusahawanan logistik ... sekarang nie aku baru sem 2 ... masa sem dua nie dah pasang azam nak berubah menjadi seorang yang lebih baik ... bukan maknanya aku terok sem lepas ...tetapi aku seorang insan yang akan sentiasa memperbaiki diri aku nie ... berjayakah aku..?? yang tu kena tunggu akhir sem nanti la kan ...baru boleh tengok keputusanya kan..? tapi sem nie aku lebih mementingkan pointer la kan ...sebab pointer aku sangat2 terok pada sem lepas ... takot pkara yang sama akan berlaku lagi kan... SEJARAH MUNGKIN BERULANG ...hanya ayat nie yang menjadi pegangan aku dan panduan aku untuk terus pandang ke hadapan ... jadi aim aku untuk meningkatkan pointer aku adalah kuatkan carry mark aku ....kalau harap final memang bungkus la sekali lagi... so tamau2 cam tu ...haha ...


: :setakat ni la kan coretan aku ... bye2...assalamualaikum!!

No comments:

Post a Comment