Monday 18 March 2013

oRaNge!!

colour ORANGE nie dah sebati dengan hidup aku dah kot... rasanya lah kan ... kalau nak barang tu ORANGE je warnanya...kasut,bag, baju... semualah senang cakap... pelik kan ...tapi tak boleh la nak colour tu je... GILA orang judge kita nanti kan ... kekadang try la nak tukar taste ke colour lain... tapi it's hard ... ORANGE tetap di hati k ... ada orang cakap warna ORANGE nie orang yang pelik je suka ... it's true ?? so aku nie pelik ke? agak2?? ketegori sangat pelik dah kot ... hahaha ... tapi bagi aku warna tu sangat UNIK ... bagi aku la kan ... xtaw bagi orang lain ... bila kita dah minat something kita akan IGNORE je apa yang orang nak kata kan?? tulah aku kot ... kot?? masih mencari identiti? nampak sangat pendirian aku nie tak tetap kan.. ??? juz admit it zyra ..

kalau betul la warna ORANGE  tu unik ... unik dari segi mana ek..?? unik tu ada banyak cabang kan??

Nie aku tinggalkan korunk dengan dunia ORANGE...


 







No comments:

Post a Comment