Tuesday 16 April 2013

terima kasih!!

saya admin untuk blog nie  ...  dulu saya dah penah inform apa tujuan blog ini di'born'kan .. terima kasih kepada fasilitator saya iaitu Encik Sanusi ...nak ucapkan ribuan terima kasih kepada para viewer ... atas kesudian anda untuk meng'view' blog ini ...terutamanya untuk girlfreind2,boyfreind2... freind dekat facebook dan lain2 lagi ... tak lupa juga kepada rakan2 seperjuangan saya ..  apa macam ..?? formal tak aku ... haha ...  macam mana hari korunk ..? ok tak ..? hari aku ..? hurm ..semakin berbunga-bunga kot ... kenapa.? itu rahsia ea ... korunk tak payah tahu pon ... tak penting ...yang penting hari korunk tu kan ... walaupun kita sedih , jangan tunjuk kesedihan tu k .. kalau orang yang rapat dengan kita dia akan outomatik dapat rasa kesedihan kita tu ... ingat tu ... 

daripada nak ucap terima kasih ...dah berceloteh panjang ...


: : sekian saja ..terima kasih ... Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment