Tuesday 26 March 2013

cInTa KePada ??



orang macam aku nie susah nak tumpukan perhatian kepada lebih dari satu benda ... kalau fokus study and cinta ....gagal dalam bercinta akan menyebabkan aku gagal jugak dalam study ...


hah... tengok tajok kat atas mesti sedang berlaku proses teka meneka kan.. ?? setakat skunk nie kan tiada seorang LELAKI pon yang aku rasa layak mendapatkan cinta aku melainkan seorang insan yang bernama JAMAL BIN ZAKARIA ... beliau ialah bapa kepada saudari SITI NAZIRAH .... haha ... bukan aku tak nak kasi cinta nie kat sapa2...tapi aku tak bersedia lagi la... aku nie kan masih study ... 


orang macam aku nie susah nak tumpukan perhatian kepada lebih dari satu benda ... kalau fokus study and cinta ....gagal dalam bercinta akan menyebabkan aku gagal jugak dalam study ...

 nak ke macam tu? aku taknak ... aku taknak berharap pada satu hubungan yang tidak pasti penghujungnya kan..?
kalau gagal padah akibatnya ...

 aku nie kalau dah jatuh tersungkur susah nak bangun balik ... ambik masa yang agak lama la kan untuk bangun semula ... dulu , aku penah la serius dalam prhubungan ...tapi DIPIJAK ... so,bila aku dah DOWN lama .... serik dah nak serius .... betol aku cakap ... I'M NOT LIE ...


: :penat dah berceloteh ..Asaalammualaikum!!

No comments:

Post a Comment